Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» консультує з питань пошуку нових ринків збуту

Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» консультує з питань пошуку нових ринків збуту

Серед основних запитів підприємців, які надходять до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу, – допомога у пошуку нових ринків збуту, налагодження ділових контактів в Україні і за кордоном.

Найбільш ефективні способи організації прямих торгових контактів:

● Ділова поїздка
● Бізнес-місія
● Участь у міжнародних виставках

Торгово-промислова палата України тарегіональні ТПП мають багаторічний досвід організації таких заходів для українських компаній.

Відвідавши країну з діловим візитом, можна побачити і відчути всі особливості місцевого бізнесу, ознайомитися з традиціями ведення торгівлі, побачити культуру країни, уподобання споживачів тощо.

Бізнес-місії є важливим інструментом при налагодженні торгово-економічних контактів між країнами. Бізнес-місія – це організований захід, який пов’язаний з проведенням переговорів представників українських ділових кіл з потенційними зарубіжними партнерами з метою початку зовнішньоекономічних проєктів.

Як перевірити, чи готова ваша компанія до участі у діловій місії?

Рекомендуємо такий чекліст:

● наявність інтернет-сторінки іноземною мовою (англійською або ж мовою країни, до якої організовується місія),
● рекламні матеріали, також іноземною мовою,
● підготовлені зразки продуктів для обраного ринку,
● наявність працівника-учасника торговельної місії зі знанням англійської мови (або перекладача),
● прорахована логістика та готова пропозиція для потенційного покупця,
● наявність сертифікатів у випадку деяких країн тощо.

Участь у виставкових заходах – ефективний маркетинговий інструмент, який дозволяє підприємству:

● дізнатися більше про клієнтів та їх очікування;
● отримати негайний відгук про продукцію і реакцію на підприємство;
● створити або розширити базу даних контактів;
● вивчити ринок і конкуренцію на ньому; оцінити маркетинговий потенціал підприємства;
● визначити можливих агентів і дистриб’юторів для подальшої співпраці на конкретному ринку;
● ініціювати створення альянсів і спільних підприємств.

Критерії, які необхідно врахувати при підготовці до виставки:

1. Тематика і формат виставки
2. Досвід і репутація організаторів виставки
3. Терміни і місце проведення
4. Інфраструктура і площа
5. Кількісний та якісний склад відвідувачів та учасників виставки
7. Офіційна підтримка виставки
8. Наукова і ділова програма виставки

Участь у виставці надасть вам можливість:

● Знаходити нових баєрів / замовників
● Підвищувати лояльність клієнтів
● Оновлювати контакти з колишніми баєрами / замовниками
● Вивести на ринок нові товари або послуги
● Продемонструвати і просунути на ринок весь спектр продукції та послуг
● Прискорити процес продажів
● Створити імідж своєї фірми та імідж бренду
● Зміцнити PR
● Залучити інтерес з боку ЗМІ

Для більш детальних консультацій щодо підготовки до участі у ділових поїздках, бізнес-місіях, виставках звертайтесь до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу. Ми завжди на зв’язку з вами!

Телефон нашої «гарячої лінії»: (044) 334-64-13 (вартість дзвінків згідно з тарифами оператора).

Довідково:

Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» створена Івано-Франківською, Донецькою, Запорізькою, Одеською, Сумською, Харківською ТПП і Торгово-промисловою палатою України.

Проєкт реалізується в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.