«Зростаємо разом»: експерти Запорізької ТПП консультують з питань просування бренду за кордоном

«Зростаємо разом»: експерти Запорізької ТПП консультують з питань просування бренду за кордоном

Продовжується сертифікована програма консультантів з експорту «Зростаємо разом», що реалізує Торгово-промислова палата України і регіональні ТПП. Сьогодні, 20 липня експерти Запорізької торгово-промислової палати – начальниця Управління організаційної роботи Ксенія Нагорна і провідна спеціалістка з зовнішньоекономічної діяльності Ольга Щолкіна – провели навчальний модуль, присвячений стратегії просування продукції. У центрі уваги – аудит бренду, позиціонування, перевірка готовності промоматеріалів, сайту, повідомлень, вибір каналів комунікацій та просування.

З чого складається брендинг?

Стратегічний етап – охоплює роботу над розумінням бренду та його сенсу. Важливо розібратися, що ми хочемо сказати людям та які цінності донести.

Візуальна складова – це, зокрема, айдентика, логотип, а також невербальні комунікації. Зовнішні атрибути – це головні константи бренду.

Регулярна комунікація – це рекламні кампанії, SMM та інші комунікації, що доносять до людей єдину ідею. Тактичні щоденні дії втілюють у собі ідеологію бренду. Завдання бренд-менеджера у компанії – стежити за цим образом та керувати ним.

Під час тренінгу учасники детально познайомились з цими етапами, мали можливість виконати практичні вправи. Також вивчення теми продовжиться під час роботи над домашнім завданням і менторської сесії, що відбудеться вже за тиждень.

Ініціатива «Зростаємо разом» продовжує багаторічну діяльність системи ТПП з підтримки експорту. Проєкт реалізується у рамках грантової угоди між Торгово-промисловою палатою України та Німецькою організацією “Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH”.

Програма складається з 10 модулів, що включають тренінги, менторські сесії.

Учасники курсу – представники регіональних ТПП, бізнес-асоціацій, кластерів, які розвивають послуги з експортного супроводження бізнесу.

Курс охоплює широкий спектр тем, що включає стратегію просування, електронні торгові майданчики, участь у виставках, митні процедури, логістику. Все для того, щоб українські підприємці могли отримати якісну консультаційну підтримку експортної діяльності у всіх регіонах України.

Захід організовано в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку за дорученням Європейського Союзу та уряду Німеччини реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Захід став можливий за рахунок додаткового фінансування уряду Німеччини. Організатор заходу – Торгово-промислова палата України @ucci_ua

Зміст публікації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ.