На замовлення програми EU4Business за фінансування ЄС та уряду Німеччини експерти консалтингової компанії PMCG – Policy and Management Consulting Group допомогли українському бренду сонцезахисного одягу Pitaya розробити експортну маркетингову стратегію.
Хочемо, щоб весь світ дізнався про інноваційний український бренд
Pitaya – прогресивний український бренд, який створює сонцезахисний одяг для активного відпочинку та спорту, а також купальники з інноваційної тканини. Ця тканина має унікальну особливість: дозволяє отримати легку й здорову засмагу під купальником, захистивши при цьому шкіру від сонця.
Підприємство, народившись у карантинних випробуваннях 2020 року, вдосконалює виробництво, прагне розвитку і не збирається зупинятися.
«Бренд створений, – розповідає власниця Pitaya Таїсія Підмурняк, – щоб зробити відпочинок безпечнішим, безболісним і приємним. А головна мета – навчити кожного усвідомлено ставитись до здоров’я своєї шкіри».
Компанія, попри все, розвивається і ставить за мету розширення географії продажів, вихід на закордонні ринки. Але для цього необхідні спеціальні знання, яких фахівці підприємства не мали. Тому, коли керівники бренду дізналися про програму EU4Business, що допомагає малим та середнім підприємствам, подали заявку на участь у проєкті з підтримки експорту з України.
«Pitaya ‒ це про любов до себе, до свого здоров’я, до сім’ї. Місія бренду ‒ переосмислення людиною пляжного досвіду, який повинен стати не тільки задоволенням, але й піклуванням про своє майбутнє. І ми хочемо, щоб весь світ дізнався про український бренд інноваційних купальників преміум якості!» ‒ підкреслила Таїсія Підмурняк.
Результати етапів консультаційної допомоги від EU4Business
Бренд Pitaya успішно пройшов конкурсний відбір й в ході консультацій визначився із своїми потребами, планами та потужностями.
Перший етап консультування охопив дослідження експортної спроможності компанії та стану її маркетингової діяльності. На основі отриманої інформації команда Pitaya спільно з експертами PMCG розробила оновлену маркетингову складову й шляхи виходу на міжнародні ринки, сформовані з урахуванням особливостей бренду, його сильних і слабких сторін.
На другому етапі консультанти здійснили глибинний аналіз трьох ринків збуту, потенційно актуальних для бренду, та представили аналітику з детальним дослідженням. Це дозволило досягти однієї з найголовніших цілей проєкту.
На третьому й заключному етапі, завдяки вивченню цільових сегментів, бар’єрів для входу, цінового аналізу, команда Pitaya з консультантами сформували фінальну експортну стратегію з визначення найоптимальнішої країни для продажу товарів. Експерти визначили маркетинговий напрям розвитку бренду: план виставкової діяльності, впровадження екологічних стандартів, а також налагодження тісних зв’язків із локальними дистриб’юторами для створення достатніх складських обсягів продукції безпосередньо на ринку.
Рекомендуємо й іншим МСП брати участь у програмах міжнародної співпраці!
«Проведена експертами аналітична робота є надзвичайно об’ємною, самотужки ми б витратили значно більше часу та ресурсів для цього. Вкрай важливим для нас був етап побудови експортної стратегії, адже це дуже широке та об’ємне питання, яке консультанти чітко структурували, і тепер ми використовуємо ці знання у своїй роботі. Також завдяки участі в проєкті ми переглянули свій список виставок, внесли зміни, склали план на рік. Це дозволило ефективніше використати бюджет та час. І зараз ми відвідуємо виставки як в якості візитерів, так і учасників, активно просуваючи бренд Pitaya», ‒ власниця компанії Таїсія Підмурняк про комунікацію з експертами.
Компанія відмічає, що співпраця з консультантами була продуктивною та призвела до конкретних результатів. Тепер компанія має чіткий план дій на майбутнє, що просуватиме бренд на світову арену, а разом з тим і покращить економіку України.
«Ми повністю задоволені консультаціями й рекомендуємо іншим МСП без вагань брати участь у подібних ініціативах! Наша команда отримала дуже великий спектр знань та вмінь, які тепер ми використовуємо на практиці», ‒ резюмує Таїсія Підмурняк.
Довідкова інформація:
50 українських малих і середніх компаній пройшли відбір та отримали консультації щодо виходу або активації експорту. Консультації навали 36 українських фахівців з експорту (контакти), які завдяки проєкту змогли отримати додатковий досвід і ще більше підвищити рівень експертності. Методологію консультування розробили міжнародні фахівці, вона охопила три етапи: оцінку готовності підприємства до експорту, дослідження ринків збуту, розробку експортної стратегії.
Проєкт з підтримки експорту з України реалізовувався в межах програми міжнародної співпраці EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП за співфінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. Детальніше: www.eu4business.org.ua
Стратегічний виконавець програми – німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Партнер з виконання – компанія PMCG – Policy and Management Consulting Group.
Інформаційними партнерами проєкту виступили Офіс з розвитку підприємництва та експорту та національний проєкт Дія.Бізнес.
Зміст публікації та консультацій є виключною відповідальністю PMCG – Policy and Management Consulting Group і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ.
Рекомендуємо до прочитання:
Як EU4Business реалізував у 2023 році проєкт з підтримки експорту з України – https://bit.ly/3QyIAeW
Що включала методологія експортного консультування в межах EU4Business – https://bit.ly/3YraEm8
EU4Business посприяв укладенню першого експортного контракту інженерної компанії ГЕОТЕРМ.ПРО – https://bit.ly/3Ou53ad
EU4Business допоміг українській компанії з пошиття одягу 450.in.ua визначити майбутнє – https://bit.ly/442C7vP
EU4Business дав бренду сонцезахисного одягу Pitaya старт на міжнародному ринку – https://bit.ly/3DV1Ds1
#eu4business, #MovingForwardTogether, #gizSME