Підхід «Чим більше нових продуктів, тим вище продажі» не працює. Тільки 5 – 10 % нових продуктів стають бестселерами. Як збільшити цей відсоток і досягти успіху? 7 грудня учасники серії вебінарів від Запорізької І Волинської ТПП працювали з бізнес-консультанткою, засновницею та СЕО Apple Consulting® Юлєю Плієвою.
Захід є частиною проєкту«Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів», що реалізується в межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Компанія «Apple Consulting®» пропагує підхід автора теорії обмежень (ТОС), доктора Еліяху Голдратта. Свого часу вчений замислився над низьким відсотком успіху стартапів і розробив свої шість питань до нових технологій. Це допоможе створювати такі технології, які мають більше шансів вижити на ринку.
Експертка детально проаналізувала всі шість питань.
Питання № 1. В чому полягає сила нової технології?
Для нового продукту нам потрібно з’ясувати, що робить данний продукт відмінним від продуктів, які вже існують.
Питання № 2. Яке поточне обмеження чи бар’єр суттєво скорочує (усуває) новий продукт?
Відповідь має вербалізувати практичну цінність для споживача чи клієнта. Що клієнт бажав би мати, але наразі не має? Що новий продукт йому забезпечить?
Питання №3. Які поточні правила, схеми і поведінка клієнтів, які долають поточне обмеження? Як зараз вони з цим пораються?
Що зараз роблять клієнти, споживачі для зниження небажаних для себе явищ у поточному продукті? Як наразі вони з цим дають раду?
Питання №4. Які правила, схеми і поведінка мають бути змінені клієнтом задля отримання вигод від нової технології?
Відповідь має зробити прозорою технології: повну додану цінність для споживача.
Питання №5. Розуміючи все вище сказане, які зміни мають бути внесені до нової технології?
Розуміння, як споживач буде отримувати максимальну вигоду, призведе до додаткових характеристик або навіть відповідних продуктів.
Питання №6. Як побудувати, капіталізувати й підтримати бізнес?
Цей крок вимагає нашого аналізу всього продуктового портфеля, а також сегментів ринку, який обслуговує компанія за допомогою своєї пропозиції. Якщо новий продукт унікальний в одному аспекті, у нього є потенціал стати кращим у порівнянні з продуктами конкурентів.
Якщо ви хочете новим продуктом зробити справді прорив на ринку, тоді вам варто замислитися про те, що таке інновація.
Елі Голдратт дає таке визначення: «Цінність утворюється коштом усунення суттєвого обмеження клієнта (споживача, користувача) способом, який раніше не був можливим і таким шляхом, який ще довго не зможе повторити жодний значущий конкурент». Він зазначає, що ми схильні плутати покращення та інновації. Більшість покращень, навіть коли вони забезпечують нові інструменти, нові процеси тощо, необов’язково усувають суттєвий біль клієнтів.
Спікерка проаналізувала приклади відомих в Україні компаній, яким вдалось зробити прорив на ринку послуг і продуктів.
Отримані знання допоможуть учасникам підвищити шанси на успіх вже власних продуктів.
Продовжуємо консультувати разом з командою провідних українських експертів.
Запрошуємо до участі у наступних вебінарах!
Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://t1p.de/nho9u
Додаткова інформація за тел. +38 050 484 11 97 або електронною поштою oso@cci.zp.ua.
Для довідки
Проєкт «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів» впроваджується за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні в межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Програму підтримують одинадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Канади, Данії, Німеччини, Японії, Нідерландів, Польщі, Швеції і Швейцарії.