Вперше 19 червня в Києво-Могилянській Бізнес-Школі стартує цикл інтенсивів для supply chain-компаній, присвячений операційним процесам «Ненудна операційка». Цикл починається двома інтенсивами для ритейлерів, які розкривають принципи та інструменти побудови контрольованих операційних процесів в мережевому ритейлі: від стратегії вибору формату до управління товаром на полиці.
Учасники дізнаються про висококонкурентну логіку та механіку роботи ритейлера, яка є новим mindset в роботі supply chain. Автори програми ставлять перед собою амбітну мету – допомогти компаніям полюбити операційку, за рахунок простоти викладання та лаконічності механік реалізації. Оскільки програма містить інструменти по побудові операційки від стратегічного до тактичного рівня, то задизайнена для участі команд по 2-3 людини, серед яких є власник/СЕО/операційний директор. Інтенсиви також будуть цікаві для дистриб’юторів та виробників різних типів продуктів, які зацікавлені дізнатись про деталі нової ери в роботі ланцюга постачання.
Секретами побудови процесів в ритейлі/ланцюгах постачання будуть ділитись гостьові спікери програми: Сергій Войцеховський, член ради директорів BGV Group Management, co-founder мережі «КОЛО» та Степан Слинчук, Виконавчий директор ювелірного дому SOVA та бренду LOVE YOU.
Програма Управлінського розвитку створена Києво-Могилянською Бізнес-Школою та Apple ConsultingÒ. Викладачі та автори: Юлія Плієва, Засновник та СЕО Apple Consulting®, Adjunct-professor kmbs, Член Aspen-спільноти в Україні та Олександр Соколенко, менеджер проектів Apple Consulting.
Для участі запрошуються компанії, які хочуть забезпечити сталий розвиток компанії (в тч за рахунок збільшення прибутку) та позбутися гасіння пожеж. Програма включає підходи Теорії обмежень. Ключові теми Інтенсиву:
- Які будувати роздрібні формати та в чому ключова різниця між ними
- Продовольчий роздріб, глобальний та локальний outlook
- Взаємодія виробник-мережа, як це виглядає зі сторони роздробу
- Технології збільшення оборотності товарного запасу
- Прискорення окупності нових локацій
- Зростання прибутковості за рахунок перебудови операційних процесів
- Розуміння успішності новинок та нова система ротації асортименту в категоріях
- Вплив на зменшення списань та повернень
Дати Інтенсивів:
19-20 червня, «Ненудна операційка. Рішення Теорії обмежень для продуктів з коротким життєвим циклом» для роздрібних мереж, які продають товари з коротким життєвим циклом або високою частотою споживання: продукти харчування, лікарські засоби, парфумерно-косметичні товари тощо. https://bit.ly/3UAd0Pn
25-26 червня, «Ненудна операційка. Рішення Теорії обмежень для продуктів з довгим життєвим циклом» для ритейлерів, які продають товари з довгим життєвим циклом або низькою частотою споживання: одяг, взуття, ювелірні вироби, текстильні вироби, цифрова та побутова техніка, електроніка тощо. https://bit.ly/4blbsyt