Приватне акціонерне товариство «Запорізький абразивний комбінат» (ЗАК) успішно розширює свій портфель замовлень за програмою Private Label. На сьогоднішній день кількість задоволених клієнтів складає близько 10 компаній, з якими ЗАК співпрацює в рамках цієї програми. Серед них є як українські, так і іноземні компанії, з якими були створені міцні взаємовідносини. Про це повідомляється на сайті підприємства.
«Цей проект є чудовою можливістю для клієнтів створити власний бренд з нуля. Ми також пропонуємо послуги з розробки бренду та реєстрації торгової марки. Це допоможе підвищити статус наших клієнтів, надаючи їм можливість мати продукцію під власною торговою маркою, а також підтримати вітчизняну економіку, замовляючи продукцію українського виробника», — розповів Михайло Полєвцов, керівник центру обслуговування клієнтів.
Маючи майже 70-річний досвід у виробництві абразивного інструменту, ЗАК здатний підвищити якість продукції без суттєвого здорожчання. Ми слідкуємо за безпечністю інструменту, перевіряючи його відповідність європейському стандарту EN12413.
ЗАК вже понад десяти років співпрацює із замовниками в рамках контрактного виробництва. Цього року було прийнято рішення перезапустити проект Private Label. Головною мотивацією для рестарту стала необхідність диверсифікувати ринки збуту та кастомізувати продукцію, що випускається. Проект Private Label є важливою частиною стратегії розвитку ЗАК, спрямованої на розширення асортименту продукції та підвищення її конкурентоспроможності.
В першу чергу, ми бачимо потенціал для продукції Private Label на внутрішньому ринку України. Ми впевнені, що наша продукція буде користуватися попитом завдяки стабільно високій якості та можливості індивідуалізації.