Запорізький абразивний комбінат розширює портфель замовлень за програмою Private Label

Запорізький абразивний комбінат розширює портфель замовлень за програмою Private Label

Приватне акціонерне товариство «Запорізький абразивний комбінат» (ЗАК) успішно розширює свій портфель замовлень за програмою Private Label. На сьогоднішній день кількість задоволених клієнтів складає близько 10 компаній, з якими ЗАК співпрацює в рамках цієї програми. Серед них є як українські, так і іноземні компанії, з якими були створені міцні взаємовідносини. Про це повідомляється на сайті підприємства.

«Цей проект є чудовою можливістю для клієнтів створити власний бренд з нуля. Ми також пропонуємо послуги з розробки бренду та реєстрації торгової марки. Це допоможе підвищити статус наших клієнтів, надаючи їм можливість мати продукцію під власною торговою маркою, а також підтримати вітчизняну економіку, замовляючи продукцію українського виробника», — розповів Михайло Полєвцов, керівник центру обслуговування клієнтів.

Маючи майже 70-річний досвід у виробництві абразивного інструменту, ЗАК здатний підвищити якість продукції без суттєвого здорожчання. Ми слідкуємо за безпечністю інструменту, перевіряючи його відповідність європейському стандарту EN12413.

ЗАК вже понад десяти років співпрацює із замовниками в рамках контрактного виробництва. Цього року було прийнято рішення перезапустити проект Private Label. Головною мотивацією для рестарту стала необхідність диверсифікувати ринки збуту та кастомізувати продукцію, що випускається. Проект Private Label є важливою частиною стратегії розвитку ЗАК, спрямованої на розширення асортименту продукції та підвищення її конкурентоспроможності.

В першу чергу, ми бачимо потенціал для продукції Private Label на внутрішньому ринку України. Ми впевнені, що наша продукція буде користуватися попитом завдяки стабільно високій якості та можливості індивідуалізації.