Навчаємось використовувати штучний інтелект для розвитку своєї справи!

Навчаємось використовувати штучний інтелект для розвитку своєї справи!

9 і 10 жовтня гарячою темою використання штучного інтелекту ми розпочали серію онлайн-тренінгів Проєкту «EntreComp+ – підприємницькі компетенції, які дозволяють бізнесу розширити рамки».

Ініціативу реалізують Торгово-промислова палата України, Донецька та Запорізька ТПП в межах проєкту Програми розвитку ООН в Україні «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні», що реалізується у співпраці з Міністерством економіки України та за підтримки Швейцарії.

Захід ще раз підтвердив, що український бізнес вже достатньо активно залучає можливості АІ для виконання різних завдань і прагне вдосконалювати свої знання.

Протягом двох тренінгових днів у цьому допомагала Світлана Насирова – сертифікована бізнес-тренерка, ведуча стратегічних і командних сесій, бізнес-консультантка по стратегічному маркетингу, розвитку та сталості бізнесу, PHD, доктор філософії в галузі адміністративного менеджменту.

Дякуємо пані Світлані за корисні поради, цікаві надихаючі кейси, практичну роботу, а всім учасникам – за активну участь і зацікавленість темою!

Під час тренінгу розглянули:

  • особливості нейромереж та базові принципи роботи штучного інтелекту;
  • специфіку нейромережі – чат GPT;
  • промтінг – основну компетенцію сучасного менеджера в роботі з ШІ;
  • сфери використання ШІ в різних напрямах бізнесу;
  • приклади та практика використання ШІ в роботі.

Тренерка допомогла зрозуміти, як працюють нейромережі та які можливості вони відкривають, осягнути їх обмеження та сфери, в яких вони демонструють не кращий результат. Також учасники багато практикувались у створенні промтів. Навчались генерувати презентації, складати комерційні пропозиції, отримувати іншу інформацію.

Отже, Chat GPT є штучним інтелектом, розробленим компанією Open AI. Його основні характеристики:

  • здатність генерувати текст;
  • синтезувати інформацію з різних джерел;
  • адаптуватися до контексту запитів;
  • взаємодіяти з користувачами в режимі діалогу.

Chat GPT має широке застосування в різних сферах бізнесу – від маркетингу до клієнтського сервісу.

Допомагає генерувати контент, рекламні тексти, застосовується у СЕО-оптимізації, обробці запитів, створенні документації тощо.

Якщо ви ще не використовуєте штучний інтелект у бізнес-діяльності, рекомендуємо детально вивчити це питання. Адже цифрові компетенції допомагають нам бути конкурентними в сучасному світі.

Тим часом наша серія тренінгів продовжується.

Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://entrecomp.pulse.is/

Участь є безкоштовною.

Є питання?! Пишіть на пошту dcci.for.zoom@gmail.com

Довідково

Цю публікацію було створено в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських  бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

Відповідальність за зміст цієї публікації несе виключно автор. Точка зору автора не обов’язково відображає точку зору донора.