Ділимось історіями успіху учасників консультаційного компоненту Проєкту «Доступ до фінансування та посилення стійкості ММСП в Україні – ІІ». Експерти Запорізької ТПП виступили консультантами Проєкту.
Запорізька компанія DELTA FOOD (юридична назва – ТОВ ТД “ДЕЛЬТА”) – виробник майонезів, майонезних соусів, кетчупів, гірчиці та соняшникової олії. Продукція компанії добре відома за торговельною маркою Гуляй-поле, а також під private-label представлена у провідних українських торговельних мережах.
На час повномасштабного вторгнення рф працювали два виробничих майданчика – у Запоріжжі і Гуляйполі.
У 2022 році через безпосередню близькість до лінії фронту проведено передислокацію виробництва з Гуляйполя до Тернополя.
«Наша компанія зареєстрована у Запоріжжі, тут сплачуємо податки, створюємо робочі місця. На початку війни було дуже складно. Ми втрачали потужності, колектив, покупців. Але поступово вдалось відновитись. Під час релокації зі значним навантаженням працювало запорізьке виробництво. Відтак ми виконали свої зобов’язання, продовжили працювати і розвиватись.
DELTA FOOD – В2В-компанія, наші основні замовники – національні, регіональні торговельні мережі. Також експортуємо власну продукцію до понад 20 країн», – розповідає проектна менеджерка ТОВ ТД “ДЕЛЬТА” Олена Рябко.
Розвиток експортного напряму – одне зі стратегічних завдань на сьогодні. Продукцію компанії споживають у країнах Європи та Балтії, у Великій Британії та США. Експортний продукт № 1 – соняшникова олія. Активно працюємо з сектором HoReCa. Кінцевим споживачем соусів і майонезів, представлених у роздрібних торговельних мережах, найчастіше є українці, що перебувають за кордоном.
Компанія звернулась до консультантів Проєкту з запитом на розширення каналів збуту в тих країнах, до яких вже експортується продукція.
Разом з консультантами представники компанії проаналізували перешкоди та переваги на цьому шляху. Відтак погодились з рекомендаціями і вже працюють над новою експортною торговою маркою, адаптованою до міжнародних ринків. Також за настановою експертів компанія планує переглянути рецептуру, пакування продукції з урахуванням особливостей окремих ринків.
«Українська соняшникова олія, яку ми активно експортуємо, – це продукт, що добре знаний у світі та користується попитом. Натомість ми б хотіли розвивати також експорт продовольчих товарів з більшою доданою вартістю – майонезів, кетчупів, соусів. Маємо потенціал для роботи з великими мережевими магазинами, більшими обсягами експорту та плануємо поборотися за масового закордонного споживача.
Консультантки проєкту Наталія Кононович та Ксенія Нагорна надали нам вагомий масив аналітичної інформації щодо особливостей експорту до країн Європи, Азії, Америки, Африки. А також – дуже цінний практичний план дій – з інструментами, онлайн-платформами, де вже сьогодні ми можемо розміщувати наші пропозиції, отримувати зворотний зв’язок і розширювати наші партнерства. На ряду з тими кроками, які ми організовуємо останні роки -участь у міжнародних виставках Європи та США, відкриття офісу у Балтії тощо, таке розширення інструментів дозволило створити більш ефективну стратегію роботи експортного напрямку. Спираючись на ґрунтовну аналітику, професійні поради та отримані інструменти, ми маємо більш детальну дорожню мапу розвитку експорту. Ми вдячні експертам Ксенії і Наталії за менторську підтримку та професійність та будемо раді ділитися своїми успіхами!», – зазначає Олена Рябко.
Робота з експертами стала важливим поштовхом до подальшої діяльності. Консультації не обмежились суто експортними питаннями, а допомогли підприємству поглянути на власні завдання більш системно і стратегічно, з урахуванням бізнес-моделювання.
Крім цього консультанти надали необхідні інструменти та гайд для підготовки бізнес-моделі, визначення ціннісної пропозиції та портрету клієнта – це «домашня робота» компанії.
У перспективних планах компанії – вийти на ринок США, європейських країн з більшим обсягом продукції. Завдяки Проєкту українська продукція зміцнює конкурентні позиції на світових ринках.
Сайт компанії: