Оновлення контактних даних Служби підтримки з питань спільного транзиту та NCTS Держмитслужби стосуються мобільних номерів телефонів із підтримкою месенджерів. Про це повідомляє Державна митна служба України.
Відтепер Служба підтримки приймає дзвінки та повідомлення за такими номерами телефонів:
- +380 (44) 481-18-07
- +380 (44) 481-19-14
- +380 (44) 481-19-16
- +380 (95) 783-67-01 (Viber, What’s app, Telegram)
- +380 (97) 813-08-60 (Viber, What’s app, Telegram)
Держмитслужба нагадує, що Служба підтримки користувачів з питань спільного транзиту функціонує з 15 березня 2021 року та створена з метою забезпечення надання технічної та консультаційної підтримки користувачам національної електронної транзитної системи.
Запити від користувачів з питань, що стосуються режиму спільного транзиту та NCTS, можуть надсилатись до Служби підтримки на електронну поштову скриньку, за допомогою Модуля технічної підтримки користувачів програмних продуктів Держмитслужби та в телефонному режимі на контактні номери телефонів.
Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби приймає запити цілодобово. З 20:00 до 08:00 години у робочі дні, у вихідні та святкові дні запити щодо усунення критичних технічних проблем роботи NCTS приймають на електронну поштову скриньку: ncts-monitoring@customs.gov.ua
Повна інформація щодо контактних даних Служби підтримки з питань спільного транзиту та NCTS розміщена у підрозділі Служба підтримки розділу Спільний транзит (NCTS) на офіційному сайті Держмитслужби за посиланням.