Перший крок до нових ринків зробили учасники тренінгу «Міжнародне зростання: експорт, виставкові стратегії, маркетплейси та позиціювання бренду», що відбувся 13-14 листопада у форматі онлайн. Допомагали початківцям розібратися з основними етапами та ефективними інструментами виходу на зовнішні ринки експерти системи Торгово-промислових палат.
Захід продовжив тренінгову програму проєкту «EntreComp+ — підприємницькі компетенції, які дозволяють бізнесу розширити рамки».
Ініціативу реалізують Торгово-промислова палата України, Донецька та Запорізька ТПП в межах проєкту Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні», що реалізується у співпраці з Міністерством економіки України та за підтримки Швейцарії.
Дякуємо всім учасникам і команді тренерів!
Знаннями і практичним досвідом ділились представники Запорізької торгово-промислової палати: віцепрезидент Андрій Куц, начальниця управління міжнародних відносин Ксенія Нагорна, провідна експертка Ольга Щолкіна.
Тренери є сертифікованими консультантами з менеджменту СМС, національними експертами багатьох міжнародних проєктів, досвідченими експертами з зовнішньоекономічної діяльності.
Отже, узагальнимо перші кроки на шляху до відкриття експортних ринків:
- Перевірка готовності компанії до експортної діяльності.
- Дослідження потенційних експортних ринків.
- Розробка експортної стратегії.
- Пошук і перевірка потенційних партнерів.
- Вивчення вимог ринків щодо своєї продукції.
- Передконтрактна робота (перемовини з імпортерами, оцінка ризиків).
- Укладання контрактів.
- Отримання дозвільних документів.
- Фізичний експорт продукції (логістика, митні процедури, інші питання).
Велику увагу під час тренінгу приділили механізмам оцінки потенційних ринків збуту, інформаційним ресурсам для вивчення вимог до продукції, а також інструментам пошуку партнерів і клієнтів.
Зокрема, учасники дізнались про те, як ефективно використовувати виставки для встановлення партнерських зв’язків, як розміщувати свою продукцію на маркетплейсах та загалом успішно позиціонувати свій бренд на міжнародній арені.
Все вищезгадане та ще багато іншого — це стратегічні кроки для компанії, спрямовані на розширення клієнтської бази, збільшення продажів та оптимізацію бізнес-процесів.
Бажаємо всім учасникам успіхів на цьому непростому шляху і нагадуємо, що Торгово-промислова палата України та регіональні ТПП завжди готові надати вам експертну підтримку!
Тим часом наша серія тренінгів продовжується.
Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://entrecomp.pulse.is/
Є питання?! Пишіть на пошту dcci.for.zoom@gmail.com
Довідково
Цю публікацію було створено в межах швейцарсько-українського Проєкту «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні», який впроваджується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.
Відповідальність за зміст цієї публікації несе виключно автор. Точка зору автора не обов’язково відображає точку зору донора.