Міністерство транспорту, мобільності та урбаністики Іспанії запустило пілотний проєкт з перевезення зерна залізницею з України до Іспанії як альтернативу або доповнення до морського маршруту.Про це повідомляє сайт міністерства.
Торговий підрозділ іспанських залізничних мереж «Renfe Mercancías» відправив до кордону між Польщею та Україною двадцять п’ять 40-футових контейнерів для перевезення 600 тон кукурудзи.
Це пілотне випробування, за допомогою якого іспанська сторона прагне з’ясувати технічну та економічну доцільність транспортування зернових залізничним транспортом через Європу від Лодзя (Польща) до Барселони (станція Кан Туніс, Іспанія). Вихідний рейс здійснюється за маршрутом Мадрид – Людвігсгафен – Дуйсбург – Лодзь – Хелм, а зворотній – Хелм – Лодзь – Дуйсбург – Барселона (Кан Туніс) залізничним шляхом, протяжністю 2400 кілометрів.
Слід відзначити, що «Renfe Mercancías» планує надати 252 своїх локомотивів для полегшення тяги на гірському відрізку шляху Ле-Соле (Франція) – Барселона. Додаткова логістика має забезпечуватися шляхом перевезення товару від м. Хелм (Польща), що за 25 км від кордону з Україною.
Іспанський потяг прибуде до Хелму наприкінці серпня. Там зерно перевантажать у контейнери для подальшого транспортування до терміналу логістичного оператора «Kombiverker» у Лодзі. Після завантаження контейнерів потяг повернеться до терміналу Барселони на початку вересня, звідки зерно буде доставлене кінцевому покупцю.
Таким чином, пілотний проєкт має на меті проаналізувати потенціал наземного транспорту, який може допомогти морському транспорту з використанням залізничних магістралей у державно-приватній координації з галузями транспорту та управління сировиною в Європейському Союзі (ЄС).Всі новини