Навігатор експортера для бізнесу представили у ТПП України

Навігатор експортера для бізнесу представили у ТПП України

У рамках співпраці Торгово-промислової палати України та МЗС України 4 жовтня 2022 р. відбулась презентація міжнародної платформи економічної дипломатії «Назовні» для бізнесу.

Участь у заході взяли Геннадій Чижиков, Президент торгово-промислової палати України, Олександр Баньков, Державний секретар МЗС України, Лора Поліщук, СЕО Офісу «Назовні», представники бізнесу й ділових спільнот.

Державну онлайн-платформу Nazovni створено для дипломатичного сприяння у виході на нові ринки українського бізнесу. Платформа пропонує інформаційну підтримку (аналіз ринків, інформацію про галузеві заходи) та допомогу у пошуку міжнародних тендерів.

Геннадій Чижиков наголосив, що підтримка експорту належить до пріоритетів Палати. Український бізнес зараз готовий нарощувати експорт. Тому запуск цифрової платформи «Назовні» став своєчасною відповіддю на запит бізнесу.
 

«Експорт годує Україну. Під час війни експорт товарів стає визначальним для виживання бізнесу. ТПП вітає усі ініціативи уряду, які сприяють реалізації нашого ключового гасла: «Експорт – це легко». Співпраця з МЗС для нас принципова і важлива. Просування українського на зовнішні ринки – спільна справа й ціль ТПП та МЗС», – сказав Чижиков.


Усі дипломатичні установи України вже підключено до платформи, повідомив Олександр Баньков. Він запросив компанії-члени ТПП, приєднуватись до експортного сервісу та розповів про наміри поглиблення співпраці з системою палат.
 

«Назовні» – цифровий сервіс з підтримки експортерів, який немає обмежень за розміром компаній чи досвідом експорту продукції. Головним для запуску роботи є наявність якісної презентації англійською мовою».

Під час презентації Міжнародної платформи економічної дипломатії «Назовні» для підприємців Лора Поліщук розповіла про особливості роботи сервісної People2Peoрle-платформи Nazovni. Серед них – фокусування на цільових ринках, дипломатичний супровід у понад 130 країнах та спільна робота над адаптацією товару до потреб ринку.

Джерело: сайт Торгово-промислової палати України