Особистий комплаєнс-менеджер – нова роль у системі податкового обслуговування

Особистий комплаєнс-менеджер – це повністю нова роль у системі податкового обслуговування, покликана допомогти бізнесу уникати податкових помилок та ризиків. Це своєрідний “податковий радник”, який допомагає підприємцям залишатися на правильному шляху і впевнено будувати свої фінансові плани.
Комплаєнс-менеджер – це посадова особа податкової служби, яка має дати закріпленому сумлінному платнику податків відповіді на всі запитання «Як правильно платити той чи інший податок?».
Комплаєнс-менеджер не лише поінформує про вимоги та обмеження у законодавстві, але й допоможе розробити найкращі стратегії виконання податкових зобов’язань та усунення потенційних ризиків порушення податкового законодавства. Це включає детальний аналіз фінансових операцій, пошук інструментів державної підтримки, якими може скористатися платник. Також за необхідності комплаєнс-менеджер надасть усну податкову консультацію.
Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини електронного кабінету. Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів.
Комплаєнс – менеджер протягом робочого дня:
відповідатиме на запити щодо ризиків та можливих коригувань;
сповіщатиме про наближення строків декларування та сплати;
консультуватиме щодо виправлення помилок у звітності;
здійснюватиме оцінку наслідків господарських операцій.
Платник податків може сам обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації. Така гнучка система забезпечує повну прозорість і ефективність у вирішенні податкових питань:
• швидка усна консультація;
• листування електронною поштою;
• відеоконференція;
• листування в електронному кабінеті: важливо, що вся історія листування зберігатиметься для подальшого перегляду.