Практикум: “Новий порядок подачі відомостей про кінцевих бенефіціарних власників”

Практикум: “Новий порядок подачі відомостей про кінцевих бенефіціарних власників”

30 вересня запрошуємо на практикум: «Новий порядок подачі відомостей про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності».

11 липня 2021 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 19.03.2021 №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності». Структуру власності юридичні особи мають подавати у період з 11 липня по 11 жовтня цього року. Юридичні особи зобов’язані підтримувати інформацію про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності в актуальному стані, оновлювати її та повідомляти державного реєстратора про зміни протягом 30 робочих днів з дня їх виникнення, та подавати державному реєстратору документи, що підтверджують ці зміни.

Кодексом України про адміністративні правопорушення встановлено, що неподання юридичною особою визначеної Законом інформації про кінцевого бенефіціарного власника передбачає накладення штрафу на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), від однієї до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів (17-51 тис. грн.) доходів громадян (ч. 6 ст. 166-11 КупАП).

Практикум корисний для юридичних осіб, які відповідно до вимог чинного законодавства повинні розкривати інформацію про структуру власності та про кінцевих бенефіціарних власників. Також для малого та середнього бізнесу, для окремих видів неприбуткових та інших організацій, які мають підтвердити відсутність кінцевих бенефіціарних власників або будь-якого впливу на їх органи управління. Зокрема це стосується таких юридичних осіб: акціонерні товариства, товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю, приватні підприємства, кооперативи, садівничі та гаражні товариства, адвокатські бюро, фермерські господарства, благодійні організації, тощо.

Програма:

1. Ознайомлення зі змінами у законодавстві

1.1 Наказ Міністерства фінансів України від 19.03.2021 №163.

1.2. Внесення змін до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

1.3. Строк внесення інформації про бенефіціарів до ЄДР.

1.4. Відповідальність за невиконання вимог законодавства.

2. Процедура подачі документів

2.1. Суб’єкти державної реєстрації.

2.3. Подання заяв через ЦНАП.

2.4. Особливості роботи ЦНАП.

2.5. Місця самообслуговування в приміщеннях ЦНАП.

3. Форми заяв

3.1. Пакет необхідних для подання документів.

3.2. Порядок та особливості заповнення докумепнтів.

3.3. Оплата адміністративного збору (звільнення, та обов’язкова оплата).

4. Питання – відповіді

Доповідачі: представники Департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва ЗМР; представники Департаменту реєстраційних послуг ЗМР 

Реєстрація учасників за тел. (050) 668-62-24, (098) 872-29-62, personal2@cci.zp.ua

Місце проведення: ЗТПП, б. Центральний, 4, к.232, з 10.00 до 12.30. Практикум буде проводитися з дотриманням санітарних вимог, які встановлені на час дії карантину. Кількість учасників заходу обмежена.