Тренінг «Міжнародне зростання: експорт, виставкові стратегії, маркетплейси та позиціювання бренду»

Тренінг «Міжнародне зростання: експорт, виставкові стратегії, маркетплейси та позиціювання бренду»

Посилюйте ваші позиції на закордонних ринках разом з нами! 13-14 листопада запрошуємо на дводенний тренінг Проєкту «EntreComp+ – підприємницькі компетенції, які дозволяють бізнесу розширити рамки». Тема зустрічі: «Міжнародне зростання: експорт, виставкові стратегії, маркетплейси та позиціювання бренду».

Реєструйтесь і отримуйте комплексні знання, практичні експертні поради, що допоможуть вдало стартувати на міжнародних ринках.

Працюємо з 10:00 до 13:00.

Місце проведення: онлайн-платформа «ZOOM».

Мета заходу: допомогти підприємцям здійснити перші кроки до виходу на нові ринки, навчитися ефективно використовувати виставки для встановлення партнерських зв’язків, розширити свою присутність на маркетплейсах та успішно позиціонувати свій бренд на міжнародній арені.

Наш тренер:

Андрій Куц, віцепрезидент Запорізької ТПП;

Ко-тренери:

Ксенія Нагорна, начальниця управління міжнародних відносин Запорізької ТПП;

Ольга Щолкіна, провідна експертка Запорізької ТПП.

Тренер та ко-тренери є сертифікованими консультантами з менеджменту СМС, національними експертами багатьох міжнародних проєктів, досвідченими експертами з зовнішньоекономічної діяльності.

У програмі тренінгу:

1. Експортний старт: як вийти на нові ринки:

●         вступ до експортної діяльності;

●         оцінка потенційних ринків: аналіз економічних умов, культурні та правові аспекти;

●         оцінка партнерів: критерії вибору надійних партнерів для співпраці на нових ринках; 

2. Майстерність виставкової стратегії:

●         підготовка до участі у міжнародних виставках;

●         стратегії налагодження контактів на виставках;

●         робота після виставки: як ефективно аналізувати отримані контакти та перетворювати їх на партнерства.

3. Робота на маркетплейсах: як залучати партнерів:

●         огляд маркетплейсів: вибір платформи для вашого бізнесу;

●         стратегії продажів через маркетплейси.

4. Ефективне позиціювання бренду:

●         стратегії позиціювання бренду на міжнародних ринках;

●         вибір та управління каналами просування;

●         як створити унікальну торговельну пропозицію.

Посилюйте ваші підприємницькі компетенції разом з нами!

Програма тренінгу: https://bit.ly/40Ta4Bd

Участь у тренінгу є безкоштовною.

Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://entrecomp.pulse.is/

Є питання?! Пишіть на пошту dcci.for.zoom@gmail.com

Довідково

Цю публікацію було створено в межах швейцарсько-українського Проєкту «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні», який впроваджується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

Відповідальність за зміст цієї публікації несе виключно автор. Точка зору автора не обов’язково відображає точку зору донора.