Як платник може направити запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет, та як надається відповідь?

Згідно з пунктом 42 прим. 1.2 статті 42 прим. 1 ПКУ, Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

Доступ до приватної частини (особистого кабінету) надається користувачам після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону № 2155, Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2023 року № 798.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Для отримання витягу з інформаційно-комунікаційної системи ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску, платнику в приватній частині Електронного кабінету за допомогою пункту меню «Заяви, запити для отримання інформації» необхідно за основним місцем обліку платника створити та надіслати до відповідного органу ДПС запит «Про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» за ідентифікатором форми J1300207 (для юридичних осіб) та F1300207 (для фізичних осіб).

Запит за декілька календарних років платник податків подає за кожен календарний рік окремо, але не більше ніж за п’ять календарних років, відлік яких починається з року прийняття Запиту.

Відповідь на Запит платник податків отримує у пункті меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету за ідентифікатором форми J1400207 (для юридичних осіб) та F1400207 (для фізичних осіб) у термін не пізніше 2-ого робочого дня після дня прийняття ІКС ДПС Запиту.

Більше інформації: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=42003

З 30.09.2024 року діють нові довідники кодів пільг

Державна податкова служба України на офіційному вебпорталі опублікувала нові, станом на 30.09.2024, довідники пільг, наданих чинним законодавством по сплаті податків, зборів, інших обов’язкових платежів:

– Довідник податкових пільг №126/1, що є втратами доходів бюджету;

– Довідник інших податкових пільг №126/2.

У довідниках надано перелік пільг із податку на прибуток, плати за землю, ПДВ, акцизного податку, податку на нерухоме майно, місцевих податків та зборів, а також початок та кінець дії пільг.

Переглянути довідники пільг можна на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://tax.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/dovidniki-/54005.html

Нагадуємо, що облік сум податкових пільг, отриманих суб’єктами господарювання, контролюючі органи здійснюють на підставі інформації, наявної у поданих такими суб’єктами господарювання податкових деклараціях.