З 15 липня почнуть діяти нові правила подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі. Відповідні зміни затверджені постановою правління ПФУ «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок» від 01.06.2022 р. № 8-3.
Відповідно до зазначеної постанови, відомості про трудову діяльність працівника подаються до територіального органу Пенсійного фонду працівником особисто або через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі.
Відомості подаються xml-файлом у вигляді у вигляді відсканованих копій документів або в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово.
У випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ такі відомості надсилаються повторно. При їх повторному надсиланні подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами.
Відомості про трудову діяльність в електронній формі подаються в будь-який період протягом п’яти років з дня набрання чинності Законом № 1217. У першу чергу подаються та опрацьовуються відомості щодо осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01 липня 2000 року.