Опис завдання: | Розробка та просування промоційних матеріалів і заходів у ЗМІ та соціальних мережах для популяризації проєкту |
Місце роботи: | онлайн |
Дата початку: | 27.09.2024 |
Дата завершення: | 03.12.2024 |
Замовник: | Донецька торгово-промислова палата, координатор – Максим Ануфрієв |
Метод оцінювання: | Найнижча цінова пропозиція, яка відповідає всім критеріям |
КОНТЕКСТ ТА ОПИС ПРОЄКТУ
Закупівля послуг за цим технічним завданням здійснюється у межах швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.
ЗАГАЛЬНА МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Загальною метою цього завдання є отримання послуг з маркетингу та комунікацій, консультант має досвід у підготовці промоційних матеріалів, організації медійних кампаній і просуванні заходів у соціальних мережах та ЗМІ. Консультант повинен вміти розробляти стратегії просування, створювати контент для різних медіаплатформ, а також організовувати та оптимізувати рекламні кампанії для досягнення максимальної ефективності у популяризації проєкту та заходів. Важливими є знання таргетингу, аналітики медійних кампаній та вміння працювати з різноманітними рекламними інструментами для висвітлення проєкту, залучення учасників, що сприяє реалізації основних цілей проєкту, таких як підвищення впливу та ефективності його діяльності. Ця закупівля відповідає досягненню цілей Угоди про надання гранту UNDP_BMO27_2024_SGP/1.
Конкретні очікувані результати включають у себе, з поміж інших, наступні:
Завдання 1 «Підготовка серії промоційно-інформаційних матеріалів, спрямованих на популяризацію проєкту, включаючи написання текстів та великих статей»
Завдання 2 «Просування проєкту у ЗМІ, соціальні мережі»
Завдання 3 «Просування Заходів у ЗМІ, соціальні мережі»
ОБСЯГ РОБІТ
Під керівництвом визначеного представника Донецька торгово-промислова палата, Консультант виконає наступні види робіт в рамках виконання даного завдання:
№ | Завдання | Опис завдання | Кількісний показник | Кількість одиниць |
1 | Активність 1: Експертні послуги за напрямком «Підготовка серії промоційно-інформаційних матеріалів, спрямованих на популяризацію» | Консультант має створити серію промоційних матеріалів, які допоможуть популяризувати проєкт і залучити аудиторію. Це статті, матеріали, які важливо адаптувати для різних платформ: соціальні мережі, веб сайти, медіа і т.д. За весь період проєкту необхідно підготувати: – 8 інформаційних текстових матеріалів про рамку підприємницьких компетенцій EntreComp+ не менше 500 слів кожна. – 8 анонсів про тренінги не менше 200 слів кожний – 6 анонсів про тематичні зустрічі не менше 200 слів кожний – 8 пост- анонсів про проведення тренінгу з описом про що був тренінг та які результати було досягнуто, не менше 250 слів – 6 пост- анонсів про проведення тематичного заходу з описом про що був захід та які результати було досягнуто, не менше 250 слів | години | 22 |
2 | Активність 2: Просування проєкту у ЗМІ, соціальні мережі | Просування проєкту через спеціалізовані канали по всій території України: 1. Кампанія у ЗМІ та інтернет виданнях: – щонайменше 8 публікацій 2. Кампанія у соціальних мережах: – налаштування рекламного кабінету у соціальних мережах Facebook, Instagram. – щонайменше 8 дописів у спеціалізованих підприємницьких групах та сторінках у FB – щонайменше 8 дописів у Instagram | місяці | 4 |
3 | Активність 3: Просування Заходів у ЗМІ, соціальні мережі | Просування заходів через спеціалізовані канали по всій території України: 1. Кампанія у ЗМІ та інтернет виданнях: – щонайменше 14 публікацій 2. Кампанія у соціальних мережах: – щонайменше 14 дописів у спеціалізованих підприємницьких групах та сторінках у FB – щонайменше 14 дописів у Instagram | місяці | 2 |
Середній показник охоплення дописів «Активність №2 та №3» – не менше 10 000 користувачів на місяць. |
Щоб забезпечити належне виконання вищезазначених завдань, Консультант зобов’язується: • Підготувати детальний план роботи з розкладом виконання цього завдання. • Підтримувати зв’язок і постійну координацію з командою проєкту щодо всіх аспектів завдання та миттєво інформувати про будь-які труднощі або затримки, що виникли під час виконання завдання. Проводити регулярні зустрічі з командою проєкту за запитом. • Надавати всі результати робіт для перегляду, коментарів і затвердження команді проєкту відповідно до вимог. • Забезпечити врахування гендерної рівності та розширення можливостей жінок у діяльності, сприяти безпечному та сприятливому середовищу, вільному від будь-якої дискримінації та жорстокої поведінки, та використовувати принципи гендерно-чутливих комунікацій відповідно до організаційних стандартів ПРООН. ПРИМІТКА: будь-яка напрацьована інформація, звіти, презентації та інші матеріали повинні бути узгоджені з ПРООН перед поширенням. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ Передбачається, що Консультант досягне наступних результатів протягом нижчезазначених строків. | ||||
№ | Результат | Строк виконання |
1 | Проєкт реалізував за підтримки Консультанта: – підготовлено та опубліковано 8 інформаційних текстових матеріалів про рамку підприємницьких компетенцій EntreComp+ – підготовлено та опубліковано 8 анонсів про тренінги – підготовлено та опубліковано 6 анонсів про тематичні зустрічі – підготовлено та опубліковано 8 пост- анонсів про проведення тренінгу з описом про що був тренінг та які результати було досягнуто – підготовлено та опубліковано 6 пост- анонсів про проведення тематичного заходу з описом про що був захід та які результати було досягнуто | Грудень 2024 року |
2 | Проєкт реалізував за підтримки Консультанта: – проведена рекламна компанія 9 публікацій у ЗМІ та соціальних мережах (Facebook, Instagram) – налаштовано рекламний кабінет у «Facebook Ads Manager» | Грудень 2024 року |
3 | Проєкт реалізував за підтримки Консультанта: – проведена рекламна компанія 14 публікацій у ЗМІ та соціальних мережах (Facebook, Instagram) | 30 листопада 2024 року |
УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».
Консультант укладає договір з Донецькою торгово-промисловою палатою. Якщо Консультант є фізичною особою-підприємцем, то він/вона самостійно сплачує відповідні податки. Якщо Консультант є фізичною особою, Донецька торгово-промислова палата, відповідно до законодавства України, виступає податковим агентом і нараховує та сплачує до бюджету відповідні податки з загальної суми, яку Консультант визначить за результатами роботи у Акті виконаних робіт.
Оплата буде здійснена двома траншами згідно з наступним графіком платежів:
- Перший платіж (не більше 60 (шістдесят) % від суми контракту) у строк по 31 жовтня 2024р. після виконання завдань та досягнення результатів підготовлено, опубліковано та проведено рекламну компанію 1 загального анонсу про проєкт; підготовлено, опубліковано та проведено рекламну компанію 3 анонсів та пост-анонсів заходу; підготовлено, опубліковано та проведено рекламну компанію 4 анонсів та пост-анонсів тренінгів; підготовлено, опубліковано та проведено рекламну компанію 4 інформаційно-текстових матеріалів; підготовлено проміжний звіт з кількісними показниками, лінками та скріншотами, проміжний звіт прийнято донором та підписання акта виконаних робіт (наданих послуг)
- Другий платіж (40 (сорок) % від суми контракту) у строк до 23 грудня 2024р. після виконання завдань та досягнення результатів підготовлено, опубліковано та проведено рекламну компанію всіх анонсів та пост-анонсів заходів та тренінгів проєкту; підготовлено, опубліковано та проведено рекламну компанію 8 інформаційно-текстових матеріалів; доопрацьовано звіт з кількісними показниками, лінками та скріншотами, звіт прийнято донором та підписання акта виконаних робіт (наданих послуг).
ВИМОГИ ДО ЗВІТНОСТІ
Консультант працюватиме під керівництвом визначеного представника Запорізької торгово-промислової палати.
Консультант повинен дотримуватися системи моніторингу, оцінки і контролю якості, впровадженої ПРООН. Уся необхідна інформація, звіти і статистичні дані, електронні та паперові версії звітів повинні готуватися та передаватися для схвалення відповідно до попередньо встановленого графіку або настільки швидко, наскільки це можливо (протягом узгодженого проміжку часу).
Консультант повинен узгоджувати всі етапи завдання та переходити до наступного етапу лише після отримання схвалення попередніх.
Після завершення всіх робіт Консультант повинен надати Підсумковий технічний звіт, що містить короткий опис виконаної роботи та результатів. Усі звіти та результати подаються в електронній формі (*.docx, *.xlsx, *.pptx, та *.pdf або інші попередньо узгоджені формати). Звіти повинні надаватися українською мовою.
ДОСВІД І КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО КОНСУЛЬТАНТА
Консультант подає до цінової пропозиції резюме яке підтверджує наявність спеціальних навичок /досвіду, які є важливими для успіху виконання робіт в рамках цього завдання:
- Мінімально допустимий рівень освіти експерта – вища технічна або гуманітарна освіта;
- Вільне володіння українською мовою;
- Мати щонайменше 3 роки досвіду надання послуг у сфері журналістської діяльності, промоції/реклами у ЗМІ, налаштування рекламних кабінетів.
- Надати приклади робіт – щонайменше 3 прикладів рекламування проєктів у вигляді pdf файла зі скріншотом та посиланням на розміщену рекламу та текстів публікації не менше 400 слів .
ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Цінова пропозиція подається до Донецької торгово-промислової палати не пізніше
26 вересня 2024 року, 12:00 за Києвом.
Документи повинні бути складені українською мовою, та у електронному вигляді (у форматі PDF одним файлом) надіслані учасником на електронні адреси dcci.for.zoom@gmail.com та amu.dcci@gmail.com з темою листа «Цінова пропозиція на послуги національного консультанта з маркетингу та комунікацій» від ___________(ПІБ)».
До цієї Пропозиції додається:
- цінова пропозиція у наступній формі (ціна повинна бути вказана в гривнях);
№ | Результат | Кількісний показник | Кількість одиниць | Вартість за одиницю (без ПДВ), грн | Загалом (без ПДВ), грн | |
1 | Експертні послуги за напрямком «Підготовка серії промоційно-інформаційних матеріалів, спрямованих на популяризацію» | година | 22 | |||
2 | Просування проєкту у ЗМІ, соціальні мережі | місяць | 4 | |||
3 | Просування Заходів у ЗМІ, соціальні мережі | місяць | 2 | |||
Всього без ПДВ, грн |
- резюме з описом досвіду роботи з надання консультаційних послуг у сфері журналістики, промоції/реклами у ЗМІ та інтернет виданнях, налаштування рекламних кабінетів;
- приклади письмових робіт – щонайменше 3 приклади рекламування проєктів у вигляді
pdf файла зі скріншотом та посиланням на розміщену рекламу.
Додаткові застереження:
Учасник цього тендеру/конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор залишає за собою право вимагати від учасника тендеру/конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного/конкурсного оголошення.
Учасник цього тендеру/конкурсу, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим конкурсом оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру/конкурсу може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
До участі у конкурсному відборі допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення. Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
Технічне завдання розроблено:
Ануфрієв Максим Юрійович, менеджер проєкту, лідер консорціуму, президент Донецької ТПП 17.09.2024
Додаток: